[Epitesz-barkacs] tomitesre hato erok

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 11., Szo, 17:01:39 CEST

adott egy kompresszor, ahol egy csőcsonk van, de (bizonyos okokból)
nem tudok ráhegeszteni, egy slagot nem tudok odabilincselni, stb.

az a lehetőségem van, hogy a tartálypalásthoz egy tömítés segítségével
egy slagvéget "odaszorítani" a tartályhoz

a kompresszorhoz ( mint tartály ) egy acélcsíkkal tudom a leszorítóerőt
átadni,( mint ahogy egy vasoszlophoz bilincsekkel tudják odarögzíteni
pl. a táblákat.)

a 2 "F erő" irányában pl. M8-as csavarokkal és az acélcsíkkal tudom
az erőt átadni.

a 2db M8 csavarral le tudom-e a slagvég alatt a tömítést lenyomni,
hogy a tömítés mellett mondjuk a 20bar-ral oldalirányban
a folyadék ne szivárogjon el?