[Epitesz-barkacs] Szetszedtem 314

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 12., V, 14:57:01 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.07.12. 13:01:14 +2h-kor írta:

> Ez is megérne egy misét, mert a km téglának sztem van émi engedélye. Az,
> hogy kicsit malteros, de már le lett szedve róla, mit módosít ezen?

-----------------

http://www.pmek.hu/v1.0/kamarahirek.html

MÉK AD HOC BIZOTTSÁGÁNAK FELHÍVÁSA
A MÉK Elnökségének 29/2004 (VI. 11.) számú határozata ad hoc bizottságot hozott létre a bontásból származó építőanyagok újbóli és a hagyományos építőanyagok felhasználhatóságát tiltó jogszabály módosítása érdekében.

A bizottság tagjai: Ertsey Attila (elnök), Búzás Miklós, Varga Illés Levente, Medgyasszay Péter, Novák Ágnes, Tahi-Tóth Nándorné.

Az ad hoc bizottság konkrétan a 3/2003 (I.25.) BM-GKM-KvVM együttes rendelet „az építési termékek műszaki követelményeinek, megfelelőség igazolásának, valamint forgalomba hozatalának és felhasználásának részletes szabályiról” által keltett lehetetlen helyzeteket elemezve kíván megoldást találni a MÉK Elnökség határozatában felvetett problémákra.

Az ad hoc bizottság Elnöke az alábbi levélben kéri a tagság segítségét:

„Tisztelt Kamarai Tagok!

Kérjük, akinek kedvezőtlen tapasztalatai vannak a 3/2003-as együttes miniszteri rendelettel (építési anyagok szabályozása), tapasztalatát írja meg a Kamara ad hoc Bizottságának.

Előzmények
-----