[Epitesz-barkacs] Szetszedtem 314

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 12., V, 18:56:30 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.12. 18:01:14 +2h-kor írta:

> Hú, nem lehet, hogy csak arról lenne szó, hogy forgalomba nem lehet hozni
> ezeket? Tehát, ha nekem van ilyenem, akkor magam bátran beépíthetem?
>
> Nem olvastam utána semmi ilyesminek, csak ez hirtelen (ad-hoc :-) )
> eszembe jutott.

ehhez tedd hozzá ezt a másik rendeletet is, :-(

( szóval csak azzal tudom kivédeni, hogy az én építési engedélyem idejében
ez még nem volt :-)  szerintem Te is erre hivatkozhatsz )

45/2004. (VII. 26.) BM-KvVM együttes rendelet
az építési és bontási hulladék kezelésének részletes szabályairól

2. § E rendelet alkalmazásában
b) építtető: az építmény megterveztetését, kivitelezését megrendelő természetes vagy jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet.

A hulladékkezelés szabályozása a nem építésügyi hatósági engedélyköteles építési tevékenység során

11. § (1) Az építtető köteles elkészíteni az építési, illetve bontási tevékenység megkezdése előtt a 2. számú melléklet szerinti építési hulladék tervlapot, illetve a 3. számú melléklet szerinti bontási hulladék tervlapot, továbbá az építési, illetve bontási tevékenység befejezését követően a ténylegesen keletkezett hulladékról a 4. számú melléklet szerinti építési hulladék nyilvántartó lapot, illetve az 5. számú melléklet szerinti bontási hulladék nyilvántartó lapot.