[Epitesz-barkacs] tormelek tema Re: Szetszedtem 314

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Júl. 12., V, 21:37:37 CEST

Szervusz Mágus!

> és emiatt nem használhatod újra a saját bontott tégládat, hogy a Te pénzeden
> autópálya alapozónak használhassák fel

Szerintem nem ezért, hanem hogy vegyél drága új terméket, amit
tőkeerős (ÉMI-t kiizzadni és a fenti rendeletet kilobbizni képes) cég
állít elő. Ez nagyon látszik a kéményeken: nálunk csak minősített
építőanyagból lehet kéményt építeni. Mivel ilyen tégla nincs, itt nem
is engedik a falazott kéményt. Ilyen anyag pedig azért nincs, hogy a
Leier stb eladhassa a rendszerkéményét (ha akarná, minősítenék neki).
Vályogot sem építhetsz be, pedig sokszáz éves tapasztalat van, ami ma
is él.

szia: Balázs