[Epitesz-barkacs] Bogaras faszerkezet

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 15., Sze, 09:19:01 CEST

Balázs Bámer írta 15 Jul 2009  9:11 levelében:

> Hááát, én itt már szakembert hívnék, de gyorsan.
Ez a lehető legbölcsebb tanács.

> Ha ennyire széles körń a fertŃzés, nem kéne megvárni, amíg eldurvul,
> gondolom, nagy érték van beépítve. Addig is, ha zárható a ház, lehet,
> hogy elégetnék benne pár doboz kénlapot, hátha használ.
Tartok tőle, hogy nem sokat ér. Túl sok résen át húz egy ilyen épület
- főleg a tetőszerkezet - ahhoz, hogy érdemleges koncentráció
alakulhasson ki, még a járatok mélyén is.

Németországban, favázas műemlék épületeknél csináltak már olyat, hogy
az egészet több réteg fólia alá csomagolták és nagy hőlégfúvókkal
alaposan felmelegítették. Nem tudom a hőfokot, de annyi, hogy azon
elpusztuljanak a kártevők és a peték is. Nem kimondottan barkács
technológia.
Tartok tőle, hogy a szóban forgó épületnél elmaradhatott a faanyagok -
 ma már - kötelező védelme (nem tudom mikor épült).

Udv

szepygab
http://jokaja.hu