[Epitesz-barkacs] Bogaras faszerkezet

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 15., Sze, 12:39:35 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Itt szeretném megragadni az alkalmat: szép intarziás bútor alatt néha
> kis kupac igen finom fapor, a porkupac felett kb d=1mm lyuk. Milyen
> állat lehet, és hogy lehet lebeszélni róla?

Ha szar fából készült a bútor, akkor szarfaszú. :-)
Injekciós tűvel vmi levet beküldeni a lyukba, ami a másik téma alapján
kiderül, az biztos jó lesz. Én elsőre abból kókányolnék, ami van. Pl
nitro, benzin, esetleg ciklohexanon. Meglepne, ha bármelyiket kibírná
bármilyen lény. Lehet, hogy valami motorolaj is jó. :-) Vagy más, az
élettel nem összeegyeztethető anyag, ami még a fát nem bántja.