[Epitesz-barkacs] Bogaras faszerkezet

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 15., Sze, 21:31:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 15 Jul 2009  18:07 levelében:
> azt a szerkezetet nem ismerem, nem láttam,  viszont eszembe jutott,
> hogy egy Mátraplast nev~n cég gyártja az eh. fecskend~Nt
Bingóóóóóó!
Ott vannak a szomszédodban.
Amikor - a 80-as évek végén - gázsterilizátorral foglalkoztam, ott
láttam a giga méretű sterilizátort. Egy gázosítása belefért egy 22 kg-
os palacknyi gáz. A leszívott gáz megsemmisítéséhez szereztek
Ferihegyről egy gáztubinát, annak a lángjába vezették be, ott elég
magas volt a hőmérséklet ahhoz, hogy lebomoljon.
Izgalmas egy szerkezet volt.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu