[Epitesz-barkacs] kerti locsolás-kiegészítők

Vámos Dénes lista at vdenes.hu
2009. Júl. 16., Cs, 22:07:23 CEST

Mágus Bérprogram Demo írta:

> ennek a spéci-végű csőnek a mélybe belógó végén van a lábszelep
> vagy a visszacsapó szelep
>
> az a spéci-végű cső hány méter mélyen lóg be a mélybe?

ennek a spéci-végű csőnek a másik végén egy menetes idom van, aztán
pedig a szivattyú. ez a spéci-vég megy bele a földből kijövő 40-es csőbe.
azt pedig nem tudom kihúzni, hogy megnézzem van-e a végén valami :) azt
se tudom hány méter mélyen van. ezt maximum az tudhatja aki annó
csinálta a kutat.

--
Üdvözlettel,
  Vámos Dénes