[Epitesz-barkacs] kerti locsolás-kiegészítők

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 16., Cs, 23:20:49 CEST

Vámos Dénes  <lista at vdenes.hu> 2009.07.16. 22:07:23 +2h-kor írta:

> ennek a spéci-végű csőnek a másik végén egy menetes idom van, aztán
> pedig a szivattyú. ez a spéci-vég megy bele a földből kijövő 40-es csőbe.
> azt pedig nem tudom kihúzni, hogy megnézzem van-e a végén valami :) azt
> se tudom hány méter mélyen van. ezt maximum az tudhatja aki annó
> csinálta a kutat.

no várjunk csak, a
http://gallery.vdenes.hu/kut/kut_keziszivattyuval.jpg

azon van a tetején egy T-végű kb 25.vagy.32-es cső, ez a "kéziszivattyú",
(mint egy noton kút szára) ezt fel-le húzva-nyomva jön fel a víz, és a vastag csővégén
az az Y elágazáson jön ömlik ki a víz.

ezt a kéziszivattyút (meg a 40-es világosszürke Y-t) kiszeded a cső végéből
(http://gallery.vdenes.hu/kut/kut.jpg -n már nincs ott ez az Y)
és
http://gallery.vdenes.hu/kut/szivocso_vege.jpg  világosszürke könyököt nyomod
be a  kut.jpg -nél a kéziszivattyú helyett, és ekkor töltöd be a 2liter vizet

ha ez így van, akkor a
http://gallery.vdenes.hu/kut/kut.jpg -nél majdnem a felszinen van a víz

milyen mélyen van a víz? (szerintem kb fél méternél nem mélyebben)