[Epitesz-barkacs] termikusan védett

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 17., P, 16:27:38 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> gyorsvágó

Nem jó. Gyorsvágó a lézervágó is, a lemezolló is, másrészt a flexet
gyakran nem vágáshoz használják.

(Én bizony továbbra is a flexre szavazok. :-) De nem számít, mert az
számít, ami elterjed. Be kell látnom, hogy sok bosszankodásom ellenére a
nyelv nem úgy változik, ahogy én jónak látom. Pl ha ezt maiul fogalmazom:
be kell leeetnom, hogy a nyálv nem úgy veeltozik, ahogy én jónak leetom.
Nám is tudom álképzelni, hogy ez mieert jött létrá. Nem tudom eelvezni. (A
csajok már nem élveznek, hanem elveznek.))