[Epitesz-barkacs] sos vizes ontozes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 17., P, 19:44:20 CEST

találtam ilyet is:

cst  <maguspr at freestart.hu> 2009.07.17. 18:25:56 +2h-kor írta:
> --------
> Az izraeli Negev sivatagban, egy különleges állomáson az öntözés sivatagi
> elvét és technikáját használják. Sós vizet pumpálnak fel a Negev mélyéről,
> és így felülmúlhatatlan eredménnyel állítják elő a legízesebb és legjobb
> minőségű paradicsomot, amelynek nincs párja az egész világon. A padlizsánt,
> a sárgadinnyét, a burgonyát, a barackot, és a szőlőt szintén a sós vízzel
> öntözik és szüreteltetik a Negev sivatagban.

(Részlet Sid Roth Akiknek volt bátorságuk című könyvéből)

Chicagóban, amikor ott éltem, mézédes izraeli narancsot vehettem. Miamiban tel-avivi paradicsomlét árultak, Washingtonban pedig gyönyörű izraeli vágott virágot. Csak el kell menni a híres tel-avivi Carmel piacra, és megláthatjuk a hatalmas méretű citrusokat, amelyek Izraelben növekedtek.

A banánt, amely tipikusan a meleg éghajlaton honos, a Jordán völgyében kiváló eredménnyel termesztik, míg csak öt mérfölddel arrébb az alma, a hideg éghajlat gyümölcse, szintén kiváló minőségben terem. Ezt a csodát a saját szememmel láttam. Izrael államának rövid fennállása óta már tagja a nemzetek azon csoportjának, amely nemcsak lakosai számára termel elegendő élelmet, hanem a mezőgazdasági termékek 20%-át a világ más országaiba exportálja. Az izraeli mezőgazdasági technológia és szakértelem is kelendő cikk a harmadik világ országaiban és a magasan fejlett európai országokban, valamint az Egyesült Államokban is.

A padlizsánt, a sárgadinnyét, a burgonyát, a barackot, és a szőlőt szintén a sós vízzel öntözik és szüreteltetik a Negev sivatagban. Amint a zsidó nép visszatért földjére, Ézsaiási próféciái a sivatagban pompázó virágokról és az izraeli mezőgazdaságról pontosan beteljesedtek.

http://www.danielcsoport.hu/news.php?extend.62

A Dániel Csoport
a Keresztény Segítség Hídja Alapítványon belül működő felekezetközi munkacsoport