[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 18., Szo, 09:35:46 CEST

Zsolt írta 18 Jul 2009  9:31 levelében:
> az meg mégiscsak egy kicsit kivitelezhetelen, hogy veszek 1000 liter hypót
> és feltölöm a tartályt vele, ha meg vízzel hígítom akkor annyira lecsökken
> a koncentrációja, hogy nem ér semmit.
Veszel ket tartályt, az egyikben van a hypo, a másikban a víz.
Időnként helyet cserélnek :-)
Ennél sokkal egyszerűbb, ha nem az algásodást akarod kitakarítani,
hanem megelőzöd, hogy algásodhasson. Nem tudsz belelógatni egy 18 W-
os germicid csövet? Időkapcsolóról járatod napi néhány órát, és nem
fog algásodni.
Azt nem tudom, a legionella mennyire érzékeny rá :-(

Udv

szepygab
http://jokaja.hu