[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Júl. 18., Szo, 11:20:48 CEST

>Ha eredetileg tiszta volt, és csapvíz megy bele, szerintem hűvös állapotban
>nem lenne baja. Végülis az az ivóvíz, amit a csapból veszünk, szintén nagy
>tározókban van igen huzamos ideig néha.

igen de ez mégis csak műanyag ami idővel elkezd sikalmóssá válni, meg
mittomén.

>Nekem az van az emlékeimben, hogy felül ezeknek elég nagy átmérőjű betöltő
>nyílásuk van, ebbe az egész karodat is bele tudod dugni. Tehát alkalmas
>eszközökkel mindenütt át tudod kefélgetni, törölgetni.

ahha, ez könnyen lehet,

>Nem tudsz belelógatni egy 18 W-os germicid csövet?
>Időkapcsolóról járatod napi néhány órát, és nem fog algásodni.

ez biztosan megoldható és ha még a hypermangánosdit is bevetem akkor ez már
tényleg jó lehet, és ráadául még ez után teszem a régebben topikolt
vízszűrőt is, akkor már tényleg egészen jó lehet.

még nem vettem tartályt, csak hirdetésben láttam itt-ott 10e ft körül.
és gondolkodóba estem, hogyha kivágom a műveket a földemről, akkor hogyan
tovább ?

mostmár csal az villanyművek kivágásán kell gondolkodnom :)))