[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 18., Szo, 12:44:35 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.18. 11:58:36 +2h-kor írta:

> Én nem is szívesen innám, nem vagyok matróz :-)
> Hidrogénperoxid (hyperol tabletta) viszont kapható.

ha ivóvizet kellene a talajkút vízéből csinálnom:

homokszűrő lenne az első tisztítófázis, (amit visszáramlással
időnként regenerálni is lehet is lehet)
utána házi készítésű hypoval (tiszta, étkezési konyhasóval vízből
vízbontással, nem kell sok )
( a bolti hypoban ipari szennyezőanyag is van pl. króm )

és egy kis vízmozgatás (mint egy akváriumban)

ilyen módon akár a Duna vizéből is lehet (a homokszűrő megteszi
ezt)