[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 18., Szo, 14:38:21 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> budafokon jó víz lehet (elmondásod szerint), a mi környékünkön
> (pestlőrinc Gilice tér) levőt, hát....  nem érzem valami jónak

Lehet, hogy ha kifolyatod, jobb lesz. :-)

> ivóvízmedencében belülről gumicsónakkal is jártam, meg laborban
> is láttam ivóvizet mikroszkóp alatt, szóval nekem más elgondolásaim
> vannak
> a vezetékes ivóvízről  :-(

Mi a gond vele?

Minap szűrők után kajtattam, és van egy olyan fajta (már nem emléxem, hol
találtam, és mi a neve), ami 0,001 mikron vagy valami hasonló eszméletlen
ultraszűrést végez. Kifejezetten ivóvízhez találták ki.

Én nem vagyok nagy híve a túlzott sterilitásnak, mert - bár nem értek
hozzá - erős összefüggést sejtek a kaják, piák, körülmények sterilitása és
az allergia kialakulása között. Aztán lehet, hogy nincs igazam.