[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 18., Szo, 14:46:14 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.18. 13:58:59 +2h-kor írta:

> Keress csak rá, nagyon nyomatják a "bio-krómot"

részlet:

Bio-Króm

Az engedélyezett címkeszöveg: " A króm aktív szerepet játszik a szervezet szénhidrát anyagcseréjében" A szórólap ezen túllépve -a fogyasztót megtévesztve- olyan kedvező élettani hatásokat tulajdonít a tablettának, amelyek ettől nem várhatók: "stabilizálja a vércukrot", "nincs több fogyókúra", "Ön meg tudja tartani ideális testsúlyát gyötrő diéta nélkül is, pusztán króm táplálék-kiegészítő szedésével".

http://www.gvh.hu/gvh/alpha?do=2&pg=11&st=1&m5_doc=3610
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vj-122/2003/45

A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa a Pharma Nord Kft. (Budapest) eljárás alá vont vállalkozás ellen fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolásának tilalma miatt indított eljárásban tartott nyilvános tárgyaláson meghozta az alábbi

határozatot

A Versenytanács megállapítja, hogy az eljárás alá vont vállalkozás Bio-Quinone Q10, Bio-Szelénium 50-cink+vitaminok, Bio-Marine Plus, Seleno Precise, Bio Folsav, Bio Magnézium, Bio-Króm, Bio Rost, Bio Karotin-E, Bio C.LA 1000, Bio-Slim termékének 2002-2003. október végéig folytatott reklámozása fogyasztómegtévesztésre alkalmas, mert gyógyhatás hamis látszatát kelti.

E magatartás folytatását a határozat kézhezvételétől számított 15 napon belül megtiltja.

Vele szemben 18.000.000.- (azaz tizennyolcmillió) Ft bírságot szab ki, amelyet a határozat kézhezvételétől számított 30 napon belül köteles megfizetni a Gazdasági Versenyhivatal 10032000-01037557. számú bírságbevételi számlájára.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jód
 150 mg

Nátrium