[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 18., Szo, 15:01:55 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Ez kvázi az RO tisztításhoz használható membránszűrő.

Annál kevésbé jó, lehet, hogy tévedek 1 nagyságrendet, és csak 0,01
mikron. Megpróbálom újra megkeresni.

CWG AQUABOY Ultraszűrő

http://www.cwg.hu/hszuro.html
Ennek a linknek az alsó harmada táján található, van pdf doksi is róla.
0,02 mikron a vége, szóval egész jó. Aszongya, hogy a bacikat is kiszűri,
viszont az ásványi anyagokat nem. A klórt meg igen - mondjuk ezt nem
értem.