[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 18., Szo, 16:03:24 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> köbméterenként 40fillérért könnyebben elviseltem benne az egysejtűeket,
> mint ma ugyanazt köbméterenként 210 - 250 Ft-ért csatornadíj nélkül

Azért van némi különbség. Az ivóvíz elég jó eséllyel nem fertőz.

> a dögkúton kiszedett hússal (is) élők valahogy a legjobban életben
> maradók
>
> mi meg tudományosan étkezve gondokkal küzdünk,

Ez nem ilyen egyszerű. A dögkútból evők bizony elég rossz egészségügyi
paraméterekkel élnek-halnak. Csak a szaporulat jóval nagyobb náluk.

> az ausztrál fűrészporból kivont "eperízű" aromával meg hamarabb fogunk
> pusztulni

Nem tudom, mi ez, de hogy a sok huhogás ellenére az átlagéletkor az ezek
szerint szennyet evő fejlett országokban folyamatosan nő, az biztos, és
ellentmondásba lehet keveredni.