[Epitesz-barkacs] most kezdődik a vihar igazán

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 18., Szo, 16:50:56 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.18. 16:07:54 +2h-kor írta:

> Az viszont kemény, és az első cseppeket már látom a tetőtéri
> ablakokon

no, ez a levél még megjött, de itt is nagy szélvihar volt, szerintem a 120km/h
is lehetett, 10 percen belül 5 alkalommal is elment az áram
1-1 percre, most már csak eső van.

a net-elérés is megszakadt,  telefon van, az adsl modem és a router
is megy, tehát a falu határain kívül lehet a netes gond :-(