[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 18., Szo, 17:09:36 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.18. 16:47:37 +2h-kor írta:

> Talán amikor a kifli is annyi volt :-)
> Államosított bérházban nőttem fel, ott egyszerűen a lakbér része volt
> a vízdíj, a csatornadíjról meg még nem is hallottunk.
> Csak a villanyt, gázt és telefont fizettük mi.

emlékeim szerint 1984 - 85 -ben a családi házban
volt annyi, de ha tévednék, sem volt 1Ft-nál több

(akkor volt a szomszéddal közös lefedett kút  felett a kerítés, és akkor
szerettem volna  egy hagyományos kutat a kerítésbe építeni )

az viszont biztos, hogy családi házas körzetben már 1945 táján már volt vízóra