[Epitesz-barkacs] mi volt felétek? Re: most kezdődik a vihar igazán

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 18., Szo, 19:22:26 CEST

a TVhiradóban  egy piros vonal mentén mintha
a  Balaton - Budapest déli része - Mátra vonalán volt

a mi utcánkban én megúsztam, de volt akinek az 1 éve felújított
tető cserepeiből sokat felpörgetett, és a szomszéd utcában is
vagy 10 tetőnél a gerinccserepek álltak ég felé,

a szomszéd utcában felkapott 50m2 tetőt és elröpítette
kb 40 méterrel arrébb, új síkpalás cemetlapokat is
találtak útközben

a többi utcában még nem jártam