[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 18., Szo, 21:56:22 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ennyire nem hinnék az esélyegyenlőségben.
> Ezen a területen sem :-(

Hát nincs is, de ebben a témában inkább az van, hogy ezek a népek nem
fognak orvoshoz menni, csak ha már nagy a baj. (Habár néha egy
parasztember se megy el, csak ha már viszik. De ő legalább biztosított
valszleg.)

Asszem nem figyelted meg, hogy a kb azonos területen élőkről beszéltem,
nem a dögkútból evő cigányok és a rózsadombiak összevetéséről van szó.

Szerintem kezd nagyon elmenni a téma...