[Epitesz-barkacs] szelsebesseg mero

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 19., V, 09:52:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 1)  az általam játékszernek tekintett ketyerében egy PC venti lehet?

Biztos, hogy nem. Anno, amikor érdekelt a téma, többet is kipróbáltam.
Komoly surlódása van, csak erősebb szélben mozdul. Tehát mérésre teljesen
alkalmatlan.

> 2) ha egy PC ventit szél pörgetne, akkor a  tápfeszcsatlakozón
> fordulatszámfüggő feszültséget kapnék?

Ez sem áll fenn. Megmértem sűrített levegővel pörgetve, használhatatlan.

> 3) létezne 120km/h -t meghaladó mérő is?

Persze, hogy létezik. Sőt, 1000km/h-ra is. (Repülőgépekben pl vanish.
:-) )