[Epitesz-barkacs] szelsebesseg mero

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 19., V, 14:10:08 CEST

Hofferek Attila írta 19 Jul 2009  14:04 levelében:
> És a jelalakot egy mittudomén schmidt triggerrel vagy valamivel
> tisztázni, meg egy számlálóval megokosítani?
Szerintem is inkább frekvenciát kéne érzékelni (impulzust számolni),
mint feszültséget.
Meg kéne próbálni egy golyóscsapágyas vetiből kitermelni az
állórészt, és csak a hall elemet benne hagyni, meg a forgórész
mágnesgyűrűjét.

Lehet, inkább a redőnyödök felé indulnék. A motoros napellenzőkhöz
kapni kanalas szélsebesség érzékelőt, ami visszatekerteti a
napellenzőt. Gondolom tömegáru, nem hiszem, hogy talicska arany
lenne.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu