[Epitesz-barkacs] szelsebesseg mero

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 19., V, 19:32:57 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 19 Jul 2009  19:20 levelében:
> virágboltokban kapható gyerekeknek való szélforgó
> mintaként jól jöhet:
> egy négyzet alakú fémlemezb~Nl valahogy kivágható,
> és a szemb~Nl jöv~N leveg~Nt oldalra hajtja el,
Ha már bádogoskodsz, miért nem olyat csinálsz, amit nem kell
szélirányba fordítani?
Lehet kanalas, vagy nézz körül a függőleges tengelyű szélgenerátorok
táján.

> ezt ráragasztva egy döglött vinyó tárcsájára, az 5400 vagy 7200
> fordulatszámot is kibírhatná, van egy jó tengelye is,
Az tényleg jól csapágyazott, csak könnyű legyen a lapát és
kiegyensúlyozott. Mondjuk a kültéri korrózióvédelmét nem tudom, hogy
oldod meg.

> és mintha egy BLDC motor lenne a mai vinyókban,?
> és akár az pörögve akár jeladó is lehetne ?
lehetne, csak megfelelő áramkör kérdése a jel feldolgozása.
Az se rossz kaland, hogy megtaláld a tízegynéhány kivezetés közül, a
Neked passzolókat.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu