[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 20., H, 18:21:02 CEST

Ez a téma érdekelt, kutakodtam, de nem találtam olyasmit, amire gondoltam:
valamilyen vízbázisú anyag, amit sűrített levegős kifújással a növényzetre
tudok fújni, ezzel eliminálni az ott tanyázó szúnyogokat.

Füvet-gazt nyírtam, és iszonyú tömegben támadtak a szúnyogok. Ezért
gondoltam, hogy a növényekben rejtőzködnek legalábbis nappal.

Létezik egyáltalán valamilyen szabadforgalmú, vízben oldható anyag, amit
kipermetezhetnék az egész udvaron? Ami legalább gyéríti ezeket a kis
dögöket?