[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 20., H, 21:07:05 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy pecás témában jártas hely szerint:
>
> VAPE Elemes szúnyogriasztó készülék - Haldorádó horgászportál ...
> Kültéri szúnyogriasztó, 1.490 Ft. VAPE Molyirtó selyempárna
> gyógynövényekkel. Molyirtó
> selyempárna gyógynövényekkel, 1.090 Ft ...
> www.haldorado.hu/shop.php?itemid=4587...

Á, nem ilyesmire gondoltam, hanem olyasmire, amivel a profik óriási
ködszerű valamit fújnak ki gépekkel, csak ez valami lájtosabb dolog kéne
legyen. Nem akarok km2-eket befújni. Viszont van ez a kompresszorhoz való
tartályos akármike, amivel bő 3m hosszú és vagy nem keskeny permetet tudok
produkálni. Ha ebbe bele lenne keverve valami szer, azzal a növényzetet
fújnám be, ahol nappal elbújnak a nyavajások.

És nem elriasztani, hanem kiirtani akarom őket.