[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 20., H, 21:30:14 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Lehet, hogy szubjektív, de akkor sok szubjektum vélte megfigyelni: az
> irtás után közvetlenül, a meglevő szúnyogok harapósabbak.
> El tudom képzelni, hogy nem az irtás az oka, hanem olyan fejlődési
> szakaszban irtanak, amikor harapóssá válnak.
> Tudtok erről valamit?

Inkább az utóbbi lehet. Találtam egy linket (nem jegyeztem meg, csak újra
rátalálni tudnék), amiben sokat dumálnak a szúnyogokról, felsorolják a
fajtáikat, melyik mennyire csípős, és az is benne van, hogy melyiknek
mikor csípnek a legjobban a nőstényeik. Asszem valahol 4 napos korukban a
legagresszívebbek valamelyik fajtánál, ami nálunk gyakori.