[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 21., K, 06:36:29 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.20. 23:05:13 +2h-kor írta:

> Fogalmam sincs a szabad forgalmú permetezőszerek összetételéről, akár
> még lehet is benne.

az EU-ban tiltólistán van, kitiltották 2000-ben

www.levego.hu/letoltes/kapcsolodo_anyagok/szunyog_0907.pdf

www.levego.hu/kiadvany/vegyianyag/bolti_rovarolok_sajto.pdf

Index - Tudomány - Rákkeltő anyaggal irtják a szúnyogot?
Rákkeltő anyaggal irtják a szúnyogot? - Az irtást felügyelő ÁNTSZ ... Az S-bioalletrin bizonyítottan rákkeltő hatású, míg a permetrin rákkeltő hatása ...
index.hu/.../rakkelto_anyaggal_irtjak_a_szunyogot

Népszabadság - Ne az embert, a szúnyogot mérgezd!
Az S-bioalletrin bizonyítottan rákkeltő hatású, míg a permetrin rákkeltő ... a betiltott termékek, és ilyen szerekkel irtsanak közterületen szúnyogot. ...
www.nol.hu/.../ne_az_embert__a_szunyogot_mergezd_