[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 21., K, 07:42:26 CEST

Kormos Imre  <ikormos at freemail.hu> 2009.07.20. 21:47:20 +2h-kor írta:

> http://www.kartevomentesites.hu/szunyogirtas/index.htm
>
> "Az alkalmazott készítmény a dichlorvos hatóanyagú Unitox 100 SC, illetve a
> permethrin - S-bioallethrin kombinált hatóanyagú Reslin Premium

Néhány hete hatóságilag is szűkült a felhasználható vegyi készítmények választéka. 2008. augusztus 22-étol ugyanis tilos harminchétféle, háztartási rovarirtásra használt készítmény forgalmazása a hazai boltokban. Ennek oka, hogy az Európai Unió biocid-felülvizsgálati programjában tiltólistára került néhány veszélyes, egészségre káros hatóanyag, mint a klórpirifosz,
!!!!!!!!
a metomil, az alletrin és az S-bioalletrin.
!!!!!!
(A szerek hatóanyaga a dobozon olvasható, így mi magunk is könnyen kiszűrhetjük őket.) A már a háztartásokba került szerek felhasználása a szavatossági idejük lejártáig még engedélyezett.