[Epitesz-barkacs] feg kazan

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 21., K, 13:15:24 CEST

Hofferek Attila írta 21 Jul 2009  12:48 levelében:
> Mennyire lehet jo valasztas egy ilyen kazan, a tobbi nagy kulfoldi
> markakkal szemben?
Kétféle gyártó van Európában.
Néhányan - ez a kisebbség - tényleg maguk fejlesztenek, gyártanak,
szinte mindent. Vannak köztük kimagasló minőségűek is, de az összes
jónak mondható. Az áruk viszont meglehetősen magas. (Viessmann,
Buderus, Brötje, Hoval ...)

A többség a piacon beszerezhető részegységekból rakja össze a
termékét, vagy gyártatja valakivel (jó esetben Hollandiában a REMEHA-
nál - az egyik legnagyobb OEM gyártó), a saját címkéjét rátétetve.
Ezek se feltétlenül rosszak, mondjuk az innováció nem itt található
meg.
A FÉG is ilyen összelapátolós/gyártatós "márka". Speciel ezt
szerintem úgy veszik készen, hiszen a FÉG Konvektor kínálja, és az
árlistájukban benne sincs.
Érdekes lenne az ára, hogy összehasonlíthasd a többivel.
Én rettentő sok információ összegyűjtése után egy olasz készüléket
vettem, abban találtam meg a legjobb kompromisszumot. Eddig egy
szezont ment, melegvizet azóta is gyárt, és nincs rá panaszom.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu