[Epitesz-barkacs] feg kazan

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Júl. 21., K, 13:40:03 CEST

Ez akkor fontos, ha kondenzációst veszel -mármint az alacsony
visszatérő. Eredetileg én is falon kívül mentem ötrétegűvel, mondta
mindenki hogy nem lesz szép. végül kétszer dolgoztattam, be került a
falba. Eleve nem lehet szép egyenesre hajtani, de a melegvíztől kicsit
még hajlik -soha nem lesz szép egyenes.
Az én kazánom meg van már pár éve, szépen dolgozik, és jó keveset
fogyaszt! Szerintem 1-2 év alatt behozza a kondenzációs felárát.
Teljesen automata, kb. 5 és 30kW között tudja változtatni a teljesítményét:
<
http://www.saunierduval.hu/index.php?page=ecosy&balmenu=!balmenu_kondenzacios&jobbmenu=!jobbmenu_ecosy&fejlec=!fejlec1

Ismerek valakit, aki jó kis kedvezményt ad.

Gábor