[Epitesz-barkacs] feg kazan

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Júl. 21., K, 14:51:39 CEST

jhidvegi írta:

> Ezek szerint nem cuppantál rá arra a hőszivattyús micsodára, amit
> régebben vetettél itt fel.

Még járom körös-körül a témákat. Nincs elvetve semmi még. Azzal a
hőszivivel az a fenntartásom, hogy megkapom-e rá a geotarifát, és ha
nem, akko rmennyibe fog kerülni, tehát mindenképp megéri-e, vagy csak
geotarifával, vagy mi van. Asszem egy hivatalos elműs szakvélemény
kellene, amiben le van írva, hogy ebbe a lakásba, ez a vas beszerelve
_meg_fogja_kapni_a_kedvezményt_ . Dátum aláírás.