[Epitesz-barkacs] feg kazan

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 21., K, 15:15:59 CEST

vajk fekete wrote:
> egy mai gazkazanban van vagy 20 szenzor, es egy kozponti szamitogep. nem
> a megbuheralom
> stilus.

Nem is azt kell buherálni, hanem áltlalában nyáron beszövi a pók az
égésteret (ha nem zárt), vagy dzsuva kerül a hőcserélőbe vagy másvalahova,
esetleg nem akar elindulni a grundfoss szivattyú... ilyenek szoktak
szerintem történni. Az elektronika csak akkor száll el leginkább, amikor
az úristen villája belevág a hálózatba. Illetve néha érzékelők szállnak
el, de gyanítom, hogy ez ritkább.

> az esetek jelentos reszeben a szamitogeppel van a gebasz. a masik
> feleben meg
> az emlitett keszen veheto alegysegekkel, amik mezei haladonak nem keszen
> vehetoek. pl
> hiaba van benne grundfos szivattyu, hulye iranyban allank es alakuak a
> csonkjai, specin
> a kazangyartonak gyartva, csak tole tudsz olyat venni ami befer a
> helyere es passzol.

Lehet, nem tudom. Azért én biztosan megpróbálnám. :-) Pl lehet, hogy nem
is rossz, csak telement trutyival, szét kell szedni, ki kell pucolni. A
szerelők rögtön egységet akarnak cserélni.