[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 22., Sze, 08:03:41 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> tulterhelodne :-)

Nem hinném. Egy lövés egy szúnyog. Ha a szerkezet nem képes, csak mondjuk
óránként egy lövésre, akkor nem lenne hatásos. Ha viszont másodperceknént
100 lövésre lenne képes, szerintem nagy tereket tudna megtisztítani.

> es mi van, ha a fecsket is leszedne?

Ezért kéne megoldani, hogy bizonyos térfogatú cucc fölött nem lőne.
Szerintem tisztán technikai kérdés, hogy a radar mit fog fel, mit tud
megkülönböztetni, másrészt milyen pontos a célzás milyen távon.

Mivel tök ismeretlen nekem a terület, lehetséges, hogy egy hozzáértő a
fejét fogná, hogy ezt bizony csúcstechnikával se lehet megoldani.