[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 22., Sze, 10:24:18 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> MInden megoldható, de gyanítom, hogy a rendszer árán életed végégig
> hesegthetné rólad a szúnyogokat egy féltucat banánszoknyás széplány :-

Ugyanmár! Se a lézert nem érzem drágának ehhez, sem azt az ultrahangos
radarfélét. Szerintem az elektro listán akadnának is olyanok, akik meg
tudnák csinálni hobbiból. Nem mondom, hogy 100méteres hatósugárral, de 4-5
méter simán elképzelhető.

Elsőre amúgy nem ez a gondolat vetült fel bennem, hanem valami
nagyenergiájú villanófény, ami 1 méteren belül a szúnyogokat
pillanatszerűen fel tudja hevíteni..., de aztán akkora teljesítmény jött
ki, hogy akkor tértem át gondolatilag a lézerre.