[Epitesz-barkacs] lindabos horpadas?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 22., Sze, 17:43:16 CEST

ma jártam a kék metró Dózsa Gy - Árpád híd közötti Váci út páros részén

itt egy fémlemez kerítés volt, kb 0,5mm-es lemez, lindab jellegű trapéz lemezzel

ahogy bandukoltam a nagy melegben, először rendes, jókinézetűnek
látszódott, de aztán több helyen igencsak heves horpadásokat láttam
(ami nem autóütközés, hanem felnőttember vállmagasságában, több helyen is)

olyan volt, mintha beboxolták volna (nem tudom a szabatos megnevezését, amikor
vállmasságban vízszintes ökölmozdulattal ütnek)

a sok horpadás igencsak elgondolkoztató látvány volt :-(