[Epitesz-barkacs] kilovo ketyere?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Júl. 22., Sze, 20:51:31 CEST

szepygab at gmail.com írta:
> Szerintem valaki megvette a gyár felszámolásakor a még fellelhető
> szerszámokat, mert több ilyen régi játék ismét kapható.

Irigylem az ilyen uzleti venaval rendelkezo embereket. Gondolom nyersvas
arban, vagy elszallitas fejeben hozzajutott a nyomomintakhoz, es tudta,
hogy egyszer majd ismet veszik, foleg az a generacio, akinek a
gyerekkorat ezek toltottek ki, es majd elkezdenek szaporodni, akkor a
sajat gyerekeiknek (meg egy kicsit maguknak is) venni fogjak.