[Epitesz-barkacs] melegedo hosszabbito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 23., Cs, 12:21:31 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.07.23. 11:26:17 +2h-kor írta:

> nekem a kedvencem egy 6-os elosztó amire az van írva, hogy 3500 W !!!!!!!
> persze a drót az kb. 3*1-es lehet... :) ja és az ára 450 ft volt.

kb ilyen kategóriájú lehet
--------------
http://www.flexiobt.hu/index.php?stilus=webaruhaz&hiv=12&nmo=11#
Flexio Bt. saját gyártás
230V 10A MT 3*1
barkácsoláshoz, kerti munkákhoz
lengőkonnektorral
-------------
de OBI román import 1000Ft alatt volt a 20méteres
mondjuk a fűnyíró 1000Wattját azért elbírja, szakaszosan
a fűrészgépet is

> ki akarja kipróbálni a lakásában örizetlenül,
> hogy tényleg tudja a 3500 W-ot ? :))

nem nagyon :-)

> de egyébként simán lehet perelni a boltot ahol árulják.
>
> megterhelni annyival ami rá van írva, és felgyújtani vele egy sufnit, amiben
>
> éppen volt 30 db 200 e ft-os számítógép is.
>
> aztán az keletkezett kárt benyújtani a boltnak ahol vetted.
>
> csak 2-3 ember hajtatna be néhány milliós kártérítést a nagy áruházakon és
> utána villámgyorsan eltűnnének a polcokról ezek az alulméretezett cuccok
> vagy utána gyorsan 6A lenne a max terhelhetőség ráírva !

igazad van, de kinek van rá energiája egy 10évre elhúzódó perre....
(nem igazságszolgáltatás van, hanem csak JOGSZOLGÁLTATÁS :-(  )