[Epitesz-barkacs] Vízbemártott flex

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Júl. 23., Cs, 14:57:36 CEST

Szervusz Mágus!

> Sajnos ezt a zseniális feltalálót megmérgezték a jóakarói. Éppen a szokásos étteremében > kezdett el ebédelni, amikor egyszer csak rosszul lett, megpróbált kirohanni az étteremből > az autójához, de alig lépett ki, amikor is összeesett és meghalt.

Ez nem bizonyíték arra, hogy szándékos mérgezés történet. Viszont
"Meyer szabadalmi ismertetése enyhén szólva is eléggé pontatlan, a
lényeges adatok nagy része hiányzik, igazából az alapelv az amiből
érdemes kiindulni."

Csodálom, hogy elfogadták a szabadalmat. Az ugyanis olyan részletes
leírást kell tartalmazzon a találmányról, hogy a technika addigi
állását ismerő szakember abból megvalósíthassa a találmányt. Pont
ezért nyilvános és ezért lehet eladni stb.

"között történik, ahol a kondenzátor lemezeket egy LCR kör
kapacitásaként használja. Ezt a kört úgy hangolják ki, hogy azon a
frekvencián jöjjön rezonanciába, amely a vízmolekulák
sajátfrekvenciája. Az áramkör tartalmaz még egy egyenirányítót is,
melynek a feladata az,"

A rezgőkör azért rezeg, mert az energia mágneses tér energiája és
kondenzátorban tárolt energia formák között oda-vissza alakul.
Hivatalból csak váltóáram lehet a rezgőkörben, abba egyenirányítót
rakva az egész el sem indul. Meg azért megnéznék egy 2,4 GHz-es
rezgőkört tartalmazó koncentrikus hengerpárt. Szerintem humbuk.

Továbbá:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Meyer%27s_water_fuel_cell
"Ha az eszköz a leírtak szerint működne, sértené a termodinamika első
és második főtételét."
"A boncolás kimutatta, hogy agyvérzésben halt meg."

> és Semmelweis Ignacot is eltették láb alól

http://hu.wikipedia.org/wiki/Semmelweis_Ign%C3%A1c
"1865 júliusa közepén magatartásában az elmezavar jelei mutatkoztak;
július 31-én Bécsbe vitték, itt az elmegyógyintézetbe zárták, ahol
ápolói aggresszív magaviselete miatt – súlyosan bántalmazták – két hét
után meghalt. A hivatalos verzió szerint a hullamérgezés végzett vele,
de tudjuk, hogy a döblingi intézet megállapítása téves volt. Előbb ott
temették el a schmelzi temetőben, majd annak felszámolása után,
tetemét 1891-ben neje hazahozatta, saját kerepesi temetőbeli
sírboltjába. 1894-ben hamvait díszes, új sírba helyezték."
"Semmelweis már halála előtt 3-4 évvel nagyon furcsán viselkedett,
hozzátartozói többnyire igyekeztek már távol tartani őt betegeitől."

> 35 evvel ezelott az Ausztraliaban tevekenykedo Horvat testverpar kidolgozott egy projektet
> vizzel mukodteto motorra (autok uzemeltetesere es mukodtetesere),hogy ez tul korai volt
> a bosegben leledzo petroleum piacon ez egy nyomorusagos helyzet volt,igy a projekt egy f
> fiokba maradott, a mai napig is zar alatt orzik

Ez a víz nagyon népszerű jelölt autóhajtásra, Gróf Spanyol mellett egy
sor külföldi fazon is alkalmazni kívánja. Nem kell olyan erősen őrizni
azt a fiókot (-:

szia: Balázs