[Epitesz-barkacs] Fw: acel szalag kerdes

cst maguspr at freestart.hu
2009. Júl. 23., Cs, 20:02:06 CEST

a hilti szalagból 10m a legkisebb adag, egy elektomosboltban vettem,
én OBO-ról beszéltem neki, ő meg csak a hilti szalagot ismerte,
no mindegy,  a maradék 9m -nek is lesz feladata...

a fő kérdésem, hogy valamilyen L alakú, csavarozható elem létezik-e a
hilti rendszerben?  ( mondjuk egy L vasból le tudok vágni egy darabot,
meg lukat is tudok rá fúrni, de ha jó erős kész elem létezik, nyitott vagyok
rá)