[Epitesz-barkacs] Fw: tetőtér villanydrótozás

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 24., P, 09:36:23 CEST

vajk fekete írta 24 Jul 2009  7:28 levelében:
> sodrottat nemcsak hogy szopas huzni, hanem hogyan kotod?? hogyat teszed be
> a szerelvenybe? minden szerelveny es modszer a tomor huzalra van
> kitalalva, orbitalis szivas sodrottat hasznalni helyette.
Azert miota kitalaltak az erveghuvelyt, meg a krimpelo fogot, ez se
megoldhatatlan, csak tenyleg folosleges.
Nekem volt mar olyan szakaszom, amibe legalabb egyel tobb kanyar
kerult a kelletenel, es csak sodrott erut sikerult behuzni, a merev
nem volt hajlando bekanyarodni.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu