[Epitesz-barkacs] Fw: tetőtér villanydrótozás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Júl. 24., P, 10:23:20 CEST

hat ez is eleg kemeny volt. ott kezododott, hogy nem volt csak 10meteres behuzom. aztan attoltam porszivival cernat, cernaval egy masfelest, es azzal huztam a tobbit, a masik vegen meg kentek es tomtek befele. az utolso kanyarban a behuzonak hasznalt masfeles, ami nem votl kenve, elvagta a csovet, es beszorult a kotes, de a vegen megis atjott ...

vajk