[Epitesz-barkacs] Fw: tetőtér villanydrótozás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Júl. 24., P, 10:31:05 CEST

vajk fekete írta:
> hat ez is eleg kemeny volt. ott kezododott, hogy nem volt csak 10meteres
> behuzom. aztan attoltam porszivival cernat, cernaval egy masfelest, es
> azzal huztam a tobbit, a masik vegen meg kentek es tomtek befele. az
> utolso kanyarban a behuzonak hasznalt masfeles, ami nem votl kenve,
> elvagta a csovet, es beszorult a kotes, de a vegen megis atjott ...

Aha, akkor a cso meg csak gipszpacnikkal rogzitve volt, nem volt
bevakolva teljesen. Ezert szoktam en a konyokoket elejuktol vegukig
begipszelni. Valamint az is nagy segitseg, amikor a tuloldalrol toljak
kicsit, illetve ha nem is toljak, mert csuszik mint az istennyila, de
egyenesbe allitjak, osszerendezik, segitik bemenni a csobe a vezeteket.