[Epitesz-barkacs] PET palack

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Júl. 24., P, 21:06:18 CEST

>apropó, lenne valakinek kedve, gépe, stb. rozsdamentesből PET palackra
>csavarható kupakot készíteni ?

na most megint előrángattam ezt a régebbi témát.

szóval megcsináltam az üdítőitalos masinához a PET palackos tartályt cuci
kólás palackokkal, tuti jó lett 3 bar-t biztosan kibír, tovább nem
próbáltam, sajnáltam rá a CO2-t, kompresszorozni meg most nem volt kedvem.

de aztán közben az utcán találtam eldobva egy 2.5 literes popsi kólás
flakont, gondoltam hű de jó lenne ez, kipróbáltam és ez is ugyanolyan jó,
sőt beleférne 3 db 7 dl-es szörp tartalma.

gondoltam megyek a bótba és veszek 2.5 literest,
de hoppá egyáltalán nem lehet 2 literesnél nagyobb nyomásálló PET palackot
kapni.(legalábbis az ócsönben nem találtam)

szóval van valakinek 4-5 db 2.5 literes PET palackja ?
vagy látott valamelyik boltban ?
vagy valami hasonlót ?