[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 25., Szo, 01:00:52 CEST

Pataki István wrote:

> '80 körül beszélgettem egy bányamérnökkel, azt mondta, hogy a
> ragasztott fáé a jövő, sokszor jobb, mint az acél. Azóta mi a
> helyzet?

Azt hiszem, elég kevés építmény készül így. Pl kültéri objektumok talán
egyáltalán nem. Szóval attól függ, hova készülne. Nekem tetszik a dolog,
de csak úgy merném bárhol is használni, hogy bármi megbontása nélkül
bármikor ellenőrizhető legyen az egész szerkezet szemrevételezéssel is
úgy, hogy ne kelljen semmire felmászni, sehova bemászni...