[Epitesz-barkacs] kéménysöprű

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 26., V, 00:22:58 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.07.25. 23:39:34 +2h-kor írta:

> [...]
> küszöböt nem fogja átlépni. Már épp kezdtem volna becsukni az ajtót az
> orra előtt, mikor megszólalt, hogy adjak valami nejlonzacskót. Elmentem
> túrni valamit, mire visszaértem, már húzta fel a táskájából kiszedett
> kék cipővédő zacsikat.

> Nem kell mondanom, ezután lett minden -fel akarta tépni a letapétázott
> kaminajtót, szóvá tette, hogy nincs elektromos retesz a szagelszívón,
> rakott piros matricát a bojlerre, hogy a kémény hibája miatt
> életveszélyes és bekapcsolni tilos, és igért egy önkormányzati feljelentést.

mondjuk ez "jogában áll" :-( , és az önkormi építési előadőja fog
(a mi falunkban helyszíni szemle nélkül) 500ezer Ft-os fenyegetésű
határozatot hozni (mert a kéményhez nem értő önkormi jegyző a
kéményseprő hatóság másodfokon intézkedője, mint hatóság )

> A barmának a nagy hevületében eszébe sem jutott, hogy vajon mivel
> fűthetünk...
> (a kazánon van a saját felszerelésű kéményem :))

légy ügyes, a nem használt kéményen levő nem használt bojlert
meg pirosmatricázza le :-)

elektronyosoktól beszerzel papírt, hogy a maradék energia fűtéshez elég,
azaz nincs is szükséged a kéményre sem, :-)

és a kéményeseknél meg a kéménylistáról vegyenek le, és ezután a kéményseprő
elfelejthető :-)

ezzel az önkormi kénytelen lesz a határozatát visszavonni....   :-)