[Epitesz-barkacs] kéménysöprű

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 26., V, 12:45:27 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> es evente kiszamlazzak a dijat a nem letezokemeny utan...
> merthogy megvizsgaltak, hogy nincs?

Nem. Úgy történt, hogy felhívtam a központjukat, hogy én tartósan el
szeretném rendezni írásban, hogy ide nem kell jönni, mert nyilatkoznék,
hogy nincs kémény, más rendszerű a fűtés.
Erre mondták, hogy nem lehet, de hívjam fel a ... a helyi embereket.

Fel is hívtam, megbeszéltünk egy időpontot, hogy aznap hívjam őket újra...
de ez elfelejtődött. Később kiderült számomra, hogy jártak erre. Családtag
rákérdezett, hogy ide nem akarnak jönni? Mondták, hogy nincs is rajta a
címlistájukon.

Ebbe szépen belenyugodtam.
Itt már nagyon sok éve nem járt kéményseprő, és díjat se kellett sosem
fizetnünk.