[Epitesz-barkacs] kéménysöprű

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Júl. 26., V, 21:39:19 CEST

És akkor hogyan fűtesz?
Nekem azt mondták, hogy nem bonthatom le az egyik kéményemet, mert kell
tartalékkéménynek, és lehet olyan helyzet, amikor nincs áram, sem gáz.
Igaz, hogy ez az előszobában van (oda minek tennék kályhát), és a háznak
legalább tizen kéménye megy a lakásomon keresztül, amiből az egyiket az
alattamlakóval megbeszélve kisajátítottam kandalló céljára a nappaliban
-de mindegy. Ezeket a gyökereket ha lehet, nagyívben elkerülöm, nem
vitázok velük.

Gábor