[Epitesz-barkacs] Fw: kéménysöprű

cst maguspr at freestart.hu
2009. Júl. 26., V, 21:48:28 CEST

Az Országos Településrendészeti és Építési Követelményekről szóló
253/1997.(XII.20.) Kormányrendelet

Tartalékfűtés

94. § (1) A tartalékfűtés lehetőségéről gondoskodni kell
a) minden lakás legalább egy lakószobájában,

(2) A tartalékfűtés lehetőségéről szilárd tüzelőanyaggal üzemeltethető
tüzelőberendezés céljára alkalmas, gravitációs üzemű kémény
!!!!!
vagy
!!!!!
egyidejűleg és folyamatosan igénybe vehető többlet villamos energia
biztosításával kell gondoskodni.
hidd el, ezzen a lukon  tudtam az elmü igazolásávál a kéményt kilőni :-)
és a gravitációs kémény az elektromos energia miatt nem kell :-)